miercuri, 6 iulie 2011

Hitler pe youtube despre bacul din 2011 ...

Bacul din acest an s-a incheiat (doamne ajuta) si pana si un copil de gradinita stie ca a fost un dezastru total (pt. ca numai despre asta se vorbeste la tv). Acum poate va intrebati "Asa si care e faza?". Pai cum, parca nu ati sti. Noi romanii cel mai bine ne pricepem la a face haz de necaz si caterinca, asa ca priviti ce sa gandit un romanas de-al nostru sa puna pe youtube :



Lasand la o parte rezultatele catastrofale de la bac, chiar m-a amuzat copios clipul asta ... :)) =))

P.S. Se ia si de bloggeri in clip, dar oricum ... imi pace ! :)

10 comentarii:

destul de tare. pana mea... au facut astia o multime de clipuri :)

foarte amuzant :)).. cel putin pt. cei care au luat bacu sau nu l-au dat anu asta. :D

L-am mai vazut.
Da,e super :))

Foarte tare. Am vazut ca a aparut si varianta cu bil laden. =)))

E amuzant ... am ras cu hohote cand l-am vazut prima data !

Aia cu bin laden e mai tare :))

au aparut si desene animate :))

da foarte tare subtritrarea. asta daca nu ai picat la bac, evident :))

Trimiteți un comentariu