duminică, 10 iulie 2011

Lucian Bute, campion pentru Romania !

Lucian Bute s-a impus aseara prin K.O. chiar din repriza a 4-a in fata francezului Jean Paul Mendy, aparandu-si astfel pentru a 8-a oara consecutiv titlul mondial (IBF), la categoria super-mijlocie. Totodata, aseara Lucian si-a aparat pentru prima data centura de campion in Romania, intr-o sala amenajata special pentru acest eveniment in complexul Romexpo din Bucuresti si tot pentru prima data, mama sa a fost prezenta chiar in sala, dupa ce pana acum nu a privit meciurile fiului sau nici la televizor.

Dupa meci, Lucian a spus din tot sufletul ca este mandrul de faptul ca e roman si ne-a promis ca la anul va mai castiga inca un titlu mondial, vrand cu orice pret sa unifice centurile mondiale la categoria sa.

Bravo Lucian, si pe noi ne-ai facut mandri ca suntem romani !

Sursa foto: mediafax.ro

9 comentarii:

Bute da senzatia ca nu ai cum sal bati,nicicum.

În sfârşit ai mai scris şi tu pe aici X_X Chiar ţi se simţea lipsa. [-x

Bute a făcut o treabă bună aseară 8->.Bravo lui !

@annitu - Ma bucur! :p :)

:)) Serios. Scrie şi tu mai des;))

Inca un motiv sa fim mandri ca suntem romani....Bravo lui!!! Site-ul e frumos :) Tine-o tot asa!!! De acum ma voi numara printre cititoarele acestui site...

Bravo Lucian .. ne-ai facut mandrii ca suntem romani..

Cum am mai zis, nu le am cu box-ul, dar am urmarit meciul si m-am bucurat pentru Bute.

Am practicat timp de a7 ani boxul de performanta, pana sa vin la facultate. Niciodata nu am respectat un pugilist la fel de mult ca pe Bute. E de-al nostru si e al naibii de bun!

Trimiteți un comentariu