luni, 4 iulie 2011

Camerele video au facut dezastru la BAC !

Dupa cum bine stiti cu totii, in acest an examenul de la bacalaureat a fost supravegheat video, iar lucrul asta s-a vazut. Rezultatele au fost catastrofale :

- promovabilitatea pe tara de doar 44,47%
- 28 de licee cu 0% promovabilitate
- cel mai slab an din ultimii 20

P.S. Si cu toate acestea am auzit de la cineva ca s-au mai inchis ochii la liceele bine cotate. Si sa nu uitam ca unele licee nu au avut camere video deloc. Oare cati promovau daca era corectitudine 100% ?

Foto : Jurnalul National

9 comentarii:

Stiu... dezastru la bac, asta am auzit toata ziua la tv...

atat timp cat ai bani,inchid si camerele video ochii.

Ce dezastru? Asta e drept, ce știe fiecare!

eu zic ca au aratat ce trebuia sa se vad de mult!

A fost cu dus si cu intors la bac. In primul rand, nu toate clasele au avut camere video, ceea ce mi s-a parut penibil. In al doilea rand, cum te simti cand esti cu jandarmi si camere in clase ? la examen de BAC sau la puscarie ?
Consider ca multi oameni care invatase ceva s-au blocat la asemenea lucruri, cel putin eu cred in asta ca mi s-a intamplat si mie. Sa stii si sa te blochezi. Asta e, vina este a tuturor !

De acord cu cei de mai sus. Asta e adevărata valoare a elevilor români;)).

@Adi - intradevar, au fost si elevi care s-au blocat din aceasta cauza, dar marea majoritate nu stiu nimic ...

P.S. Si recunosc, ca daca azi azi da bacu` la mate l-asi pica ... :)

Camerele video nu au nici o legatura. Sunt aia natangi de impung. Si la BAC-ul asta s-a copiat numai ca nivelul la multi e aproape de zero.

Nu e corect ca in unele judete s-au instalat camere iar in altele nu... oricum bine ca am scapat de bac-ul asta.Vin vremuri mai grele... Faculta' :P

Trimiteți un comentariu