luni, 27 iunie 2011

Google a facut astazi update la page rank !

Dupa cum probabil multi ati aflat deja, google a facut astazi, 27 iunie 2011, al doilea update la page rank din acest an dupa cel din luna ianuarie.

Avand in vedere ca blogul meu este la inceput de drum, iar primul articol l-am postat abia acum o luna si cateva zile, am primit decat PR 1, dar oricum sunt multumit si cu atat, deoarece inainte aveam PR 0 (deci am primit +1), iar unii bloggeri mari, cum ar fi zoso si piticu (oricum nu sunt ei asa interesati de page rank cum suntem noi bloggerii mai mici) au scazut de la PR 5 la 4.

Voi cum stati ? Aveti PR-ul mai mare, mai mic sau a ramas neschimbat ?

19 comentarii:

Eu inca astept sa mi se faca domeniul si dupaia ma apuc si e u ! :X

Felicitari! pr1 dupa numai o luna nu e de neglijat. mai nasol e ca urmatorul update o sa fie abia la anu

Mersi Bogdan! :)

P.S. De unde ai auzit lucrul asta? Eu am citit undeva ca o sa mai fie inca 2 update-uri anul acesta!

Nu este o data sigura, dar eu zic ca urmatorul update va fi mult mai drastic..multi au primit pr foarte mare..

O fi un lucur rau ca am crescut de la rank 0 la rank 3? :)

@silviu - da e rau, scapa de el, da-mi-l mie! :)) =))

Ti-l dau cu placere :) Chiar nu m-a interesat, dar am avut placuta surpriza sa observ astazi ca a crescut :)

Lasa ca e bine :) !! O sa faci la urmatorul mai mult !!

Am trecut pe domeniu de aproximativ un an. Pe blogul fara domeniu aveam pr 3 iar cand am trecut pe asta aveam 0. Ieri am observat si eu ca am primit pr 2. Dupa un an de zile, in sfarsit ma simt si eu bine din punctul asta de vedere :).

Si eu am primit un pr3 la www.costinel.eu fostul blog. Sunt multumit !

Eu in putin peste jumatate de an am reusit sa fac pr 2, ceea ce cred ca e bine. Google a spus ca anul asta vor mai fi 2 update-uri, deci urmatorul nu e abea la anul.

Toamna se numara boboci :))

Pr 1 e foarte bun la inceput cat timp ai avut 0, o sa vezi ca o sa creasca curand , deoarece 1 e o valoare nula/primul pas in algoritmul lor din cate am citit in cartile cu seo .

@skykery - cum adica pr 1 = o valoare nula!? nu toate site-urile primesc pr minim 1 la update, sunt si care primesc 0 sau chiar sub 0, adica unranked (google nici nu le ia in calcul pe acelea) ...

La mine a rămas 0 X_X

La mine a scazut de la 3 la 2 si l-am redirectionat. La bloggeri mari le-a scazut si la altii le-a crescut . Ia incearca adresa aceasta : http://pustiul.ro/ (scuze de reclama) are page rnak 6 ... nu vrea sa spuna cum a facut :P

Daca page rank-ul e real bravo lui, nu oricine poate sa ajunga la performanta asta ...

Mi-a crescut si mie page rankul !

Trimiteți un comentariu