duminică, 22 mai 2011

Tu stii cum o sa arati peste 20 de ani ?

Tu stii cum o sa arati peste 20 de ani ?
Daca ti-am starnit curiozitatea si ai vrea sa vezi cum o sa arati peste 20 de ani, intra pe site-ul in20years.com, uploadeza o poza cu tine sau cu un prieten (doar fata sa fie in poza, nu tot corpul, altfel nu functioneaza), apoi dati click pe upload si cam asta e tot. Rezultatul nu va fi unul foarte placut atata timp cat vei uploada o poza cu tine (normal, vei fi mai batran cu 20 de ani ... wtf), dar va puteti amuza copios pe seama prietenilor vostri ... :))

15 comentarii:

foarte interesant saitul :))

O sa am cearcane . Retusarea e buna, dar sper sa nu arat tocmai asa :)

Mai apuc 20 de ani?

PS: Am 27.

nu toti oamenii imbatranesc la fel. oricum.... funny :)

Sunt curios, oricum nu o să arăt așa cum mă îmbătrânește site-ul ăsta :))

stiu cum arat la 20 de ani:)) ca am 20 de ani vrei sa ma intorc intrecut sa ma vada si mititelul de mine:))?

@Pato Brasil - Ideea e cum o sa arati peste 20 de ani de acum incolo. Oricum e mai mult asa de fun, nu stiu cat de eficient poate fi un astfel de site ! :)

O să arât naşpa .. cred că te îmbătrâneşte cu 30 de ani nu cu 20 :) !

Super tare. :)) Arat ca TATA. =))

@Randy era ceva pe facebook si cand am dat sa vad poza... trebuia sa trimit un sms care faceam 6 euro probabil plus TVA. Prefer sa nu aflu! Cum o sa arat:)) conteaza ce am fost si ce sunt, ce va fi ramane de vazut.

@Ionut - Nu e niciun fel de problema. Au si optiunea pt. 20 de ani si pt. 30, poti sa selectezi tu singur! :))

Vai.... o sa arat ca uin sahist mascat... si fosta mea prietena.,.. zgripturoaica !!!

Am incercat cu poza mea. Mai bine nu incercam ! :))

am trimis un mesaj la 1263 cum vei arata peste 20 ani...in fine mi-au luat creditul mi-au trimis codul bineinteles dar nimik cod invalid/ sper ca nu i-mi va lua automat credit/pt ca ziceau ca dureaza undeva la 24 sau 48 ore...ce proasta am fost... aveti idee cum sta treaba ms

Trimiteți un comentariu