miercuri, 27 iulie 2011

Meciul dintre Romania si Argentina a fost anulat !

Desi cu totii il asteptam, Messi numai vine la Bucuresti !

Din pacate e adevarat, meciul Romania - Argentina programat pe 10 august pentru inaugurarea noului stadion national a fost anulat. Federatia argentiniana s-a dovedit a fi foarte neserioasa, anuntand ieri doar pe site-ul oficial, fara a instiinta in niciun fel federatia romana de fotbal despre decizia luata, desi au primit o parte importanta din bani in avans pentru a veni la Bucuresti.

Mircea Sandu a anuntat intr-un comunicat de presa ca asteapa urgent un raspuns oficial din partea Argentinei, altfel se va adresa FIFA si va da federatia argentinei in judecata pentru despagubiri. Tot in acelasi comunicat, a anuntat ca in cazul unui raspuns negativ din partea Argentinei, e posibil sa jucam un amical cu Portugalia, asta daca isi anuleaza la randul lor meciul cu Luxemburg. In caz contrat, noul stadion national (National Arena) va fi inaugurat abia pe 6 septembrie in meciul oficial cu Franta din preliminariile Euro 2012.

13 comentarii:

eram sigur ca asa se va intampla. chiar ma intreba un amic de ce nu mi-am luat bilet si i-am zis ca mai astept sa vad daca vine messi. uite ca nu mai vine nimeni :))

Sincer nici daca ar veni Portugalia lu` Ronaldo eu nu m-asi supara ... numai sa vina cineva ca altfel vom fi nevoiti sa jucam cu Andorra care am inteles ca e singura echipa disponibita in momentu` asta pt. acea data ...

@annitu - urat, dar daca stam bine sa ne gandim o meritam putin. Si noi ne-am dus cu rezervele la meciul cu Brazilia, si culmea, tocmai la retragerea lui Ronaldo, unul dintre cei mai mari fotbalisti din istorie ... e cineva acolo sus care are grija de toate si se mai intoarce roata !

Sincer eu nuc red ca a fost anulat, FRF nu a primit niciun raspuns oficial din partea Federatiei Argentiniene, Nu cred ca vor risca sa plateasca milioane de euro despagubire pentru ca nu au respectat contractul iar daca nuplatesc risca sa fie dezafiliati de FIFA...

am auzit si eu al stiri , asta e.

pana la urma se mai joaka sau nu meciu ca am vazut la tv ca messi vrea sa vina ??

s-ar putea sa se joace,,

@Robert - la tv zic ca ar fi ceva sanse sa se razgandeasca, dar inca nu e nimic oficial. Cei de la FRF astepta un raspuns final pana luni cel tarziu ...

Stiu cum e, ne-au "tras-o" :))

sport.ro au anuntat ca s-a primit oficial raspunsul...aia e, noi nu avem meci, frf imparte despagubirile!

N-au ce sa vada in Romania ... au stadioane mai mari... nu au nici un interes.

@Marius - Pai stai linistit ca nu veneau pe gratis. Primeau in jur de 1 milion de euro pt. meciul asta, plus ca au semnat un contract si trebuiau sa-l respecte. Nu e vorba de Romania ca tara, pt. ca se duc ei si prin Kazahstan daca le dau aia banii si plus ca suntem o tara din Europa, adica nu trebuia sa faca o deplasare prin Africa sau cel mai indepartat loc din Asia ...

P.S. Cat despre stadion, argentinienii sa stii ca ei au stadioane mari, dar foarte vechi si nu e asta motivul, pt. ca National Arena e peste orice stadion actual din Argentina.

Trimiteți un comentariu