sâmbătă, 25 iunie 2011

Doi ani de la moartea lui Michael Jackson !

Azi se implinesc doi ani de la moartea celui mai mare cantaret din toate timpurile, Michael Jackson !

In urma cu doi ani, pe 25 iunie 2009, cu totii am aflat tragica veste, "Michael Jackson a decedat in locuinta sa din Los Angeles", acesta suferind un stop cardiac datorita unei supradoze de anestezic, administrata chiar de medicul sau personal.

Michael s-a nascut pe 29 august 1958 si a debutat in anul 1964 la varsta de doar cinci ani alaturi de fratii sai in formatia "The Jackson 5", iar sapte ani mai tarziu, in 1971, si-a inceput cariera solo.

Cele mai de succes albume pe care le-a scos de-a lungul carierei sunt : Thriller (1982 - cel mai vandut album din toate timpurile), Off the Wall (1979), Bad (1987), Dangerous (1991) şi HIStory (1995).

Pentru a afla mai multe despre viata si cariera lui Michael va invit sa o faceti pe wikipedia. R.I.P. Michael Jackson !

Michael Jackson - Beat it


Sursa foto : Michael Jackson Official

6 comentarii:

mai bine sa nu fi celebru si bogat ca sa nu patesti ce a patit el.Pacat de viata lui irosita...

Nici nu mi-am dat seama cat de mult a trecut de la moartea lui. Rest in peace Michael!

R.I.P ! Inca lumea il iubeste si nu la uitat.

Eu sincer, nu ascultam muzica lui . Dar totusi, imi pare rau pentru el, pentru ca era un artit extraordinar !

acum 2 ani era isteria aia.. pe la toate posturile tv, si dupa o luna era vb tot despre michael

Trimiteți un comentariu