vineri, 1 iulie 2011

Marius si Alexandra Ungureanu - Slow it down !

Marius Nedelcu (ex. Akent) si Alexandra Ungureanu au scos impreuna o noua piesa care suna destul de bine (dupa parerea mea), "Slow it down", compusa de bunul lor prieten Smiley si echipa HaHaHa Production. Va invit sa ascultati piesa pe youtube si apoi sa reveniti cu o parere, daca v-a placut sau nu ... :)


P.S. Nu am mai pus codul embed aici pe blog ca sa nu umplu pagina de filmulete si cred ca nici voua nu va place lucrul asta.

12 comentarii:

Piesa e bună, dar nu are sclipire !
Cât despre codul embed: cred că nu ai decât de pierdut pentru că nu-l foloseşti....

@Grig - nu l-am mai folosit pt. ca ar fi fost a 4-a oara in ultimele 5 postari cand asi pune codul embed de pe diferite site-uri ... :)

foloseste embed-ul,dc sa mai stea lumea sai ntre pe youtube cand poate sa urmareasca direct aici,apropo piesa e buna .

@piticu - am vazut ca multora nu le place sa vada foarte multe clipulete de pe youtube unul dupa altul pe un blog si de aceea ... :)

Evident ca nu o sa renunt la embed, dar acum s-a nimerit fara sa-mi dau seama ca ultimele mele postari toate sa aiba cate un filmulet, o melodie de pe trilulilu` sau ceva ...

o melodie pop corn...eu m-am saturat de ele pana peste cap

apropo...scoate verificare cuvintelor din comentarii

nu-mi plac niciunul nici celalalt :)

Mno, are dreptate piticu' :| Eu, de exemplu, nu stau acum să caut piesa...Deci habar n-am ce comm să las:))X_X

Destul de buna piesa dar nu extraordinara.

@24monden - verific comentarile ca sa evit spam-ul. Cred ca e un lucru foarte normal ...

@annitu - nu trebuie s-o cauti, doar dai click acolo unde scrie "youtube" in articol si o sa ti se deschida alta pagina direct cu piesa de pe youtube ... :

nu ma da pe spate. dar nici rea nu-i.

Trimiteți un comentariu