marți, 17 mai 2011

Bine ati venit !

Bine ati venit pe cel mai nou blog, depenet.info. Acest mic proiect a inceput pe 30 aprilie 2011 cand am achizitionat domeniul web, iar azi 17 mai 2011, dupa o perioada destul de lunga de inactivitate suntem "oficial" pe net, odata cu instalarea blog`ului si postarea primului articol. In continuare, speram sa publicam subiecte cat mai interesante si sa ne cititi cu placere, iar in viitorul nu foarte indepartat sa ajungem impreuna, alaturi de cititorii fideli, pintre cele mai apreciate blog`uri din Romania. Acestea fiind spuse, multumesc ca ati citit, iar pana la urmatorul post va doresc numai bine ...

8 comentarii:

azi am descoperit si eu blogul asta si chiar imi place.. sper sa postati articole cat mai interesante si poate o sa va citesc si pe viitor.. ;)

Bine ai venit alberto. Si eu sper sa ne citesti in continaure !

mult succes si la cat mai multi vizitatori.

@bucur - mersi, bafta si tie !

@Pato Brasil - Mersi la fel ! :D

bravo randy mie chiar imi place ;)

Trimiteți un comentariu